Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Carola Lindekrans - 6 juli 2010 23:10

Idag har jag varit på valprunda  .

Inte för att köpa förstås, utan för att titta.

Först var jag hos Moni och tittade på Havanais-bebisarna! De 3 små sötnosarna är ju faktiskt halvsystrar med Cindy. Det kan man ju inte se, om man tittar på färgen.

  





  

Av någon märklig anledning (dålig fotograf kanske, eller kan det vara kameran? ) så blev alla närbilder suddiga utom på denna lilla dam!

  

Nåja, bättre en än ingen!

Vilka små söta knubbisar.

Efter lite valpmys och fika begav vi oss bara några kvarter bort för spana in nästa valpkull.

Dessa var något äldre och av annan ras och redan färdiga att flytta hemifrån!

Här sitter Moni i valphagen med en liten klunga schelti-valpar.

  

Härliga och söta de också.


Gick en lite runda i skogen, men glömde kameran hemma  

Fotade med mobilen, blev skumt, såg ut som det var en spökskog!

Lite konstiga bilder, men ändå!

Alla är på Ice.


 


    


Lite suddigt här med!

Får väl medge att jag inte hade min bästa fotograferar dag idag!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards