Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Carola Lindekrans - 30 mars 2011 21:21

I måndags åkte vi till SLU för sista besöket, jag och Ice. Det var provtagning och ett litet avtackande kan man säga. Det här fina deltagarbeviset fick vi   


 


Det känns bra att ha varit med, om vi nu bidragit till något som kan gagna många andra också. Vi är inte riktigt klara eftersom vi ska rapportera valpningen och valparnas första veckor också. Om det händer något med någon valp, så vill dom att man lämnar in den för obduktion. Vi var dock VÄLDIGT överens jag och projektledaren, att det ville vi inte skulle ske!

Nu går vi bara och väntar å väntar å väntar....... Drygt 2 veckor kvar.....

Magen är ganska rund, så några stycken är det i alla fall   


Man måste få lite gjort också, så Bubblan och jag har tränat lite, men inte alls så mycket som vi tänkt oss. För en och en halv vecka sen tog jag några bilder på just Bubblan och tänkte, "hur ska den här tjejen klara sig utan snö?"


 



 



 

Det är tydligen jättekul att plöja sig fram i snön   och just den här dan hade det kommit lite nysnö!


Som tur är har snön börjat försvinna, för nu vill vi ha vår!

Idag hjälpte jag till i stallet med Ini och Lovi och jag tog en tur runt åkern.



 

Lovi envisades med att ha mössa...och hjälm  


 

Det gick ju bra!


 


Hon bestämde sig för att rida barbacka i grimma också   


 


Mycke snö kvar på åkern


 

Jag och Ini på lite barmark


 

Inis öron


 


Å så söta Pim

Härligt i solen var det   



  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards