Alla inlägg den 30 september 2012

Av Carola Lindekrans - 30 september 2012 21:21

Idag firar vi Faye som fyller 1 år. Fabbe var förbi med henne en sväng och jag knäppte ett par bilder!


 



En liten snabb-borstning och försök till bild på bordet!




Faye 1 år


Lite lek blev det också!


 


Får jag vara med undrar Giggs när Faye och Sonic leker!


 


Jag vill.......


 


Jag vill ...........

  


1 år sen var det också sen jag tog ett av de svåraste besluten jag någonsin gjort. Jag var tvungen att välja en av mina älsklingar för omplacering. Bråken dem sinsemellan gjorde oss alla på helspänn. När insikten kom, vem skulle jag välja?

Detta år av saknad!



Ändå kändes det bra när vi återförenades nu 1 år senare! Hon blev så glad när vi kom! Hon visade att hon har det bra. Hon visade sitt nya hem och liksom sa: Oroa dig inte, jag har det bra!


Kära söta rara Bubblan!

Tack snälla Camilla som tar så väl hand om henne! Vilken tur jag hade som hittade dig och din familj!



Vid fikabordet


 


Lovi och Bubblan


 


Söta Bubblan


 


Camilla och Bubblan 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards