Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Carola Lindekrans - 6 maj 2012 22:12

Idag har lilla Sally (Lovlipon Veras Sally) debuterat i utställningsringen 4 månader gammal. Kicki skriver på sin blogg att hon skötte sig fint och att domaren tyckte om henne   


     


Grattis!


Själv har jag tagit det lugnt i helgen och varit på en liten tripp till Malmköping. För ovanlighetens skull utan hundaktivitet, utan en slapparhelg med jobbarkompisarna. Det blev förstås god mat och mycket skratt!

Ice fick följa med, vilket jag tror hon gillade!


 



Bakluckeloppis är ju alltid kul att gå på, så det gjorde vi på lördan.



 



Ice är ju inte så van vid barnvagnar och Jenny hade med sig sin lilla 11-veckor gamla Thyra, så jag passade på att öva med henne och barnvagnen, för man vet ju aldrig när man får barnbarn! Lika bra att vara beredd  


Lite natur hann vi avnjuta också på en härlig långpromenad på lördagskvällen.


 



Tyckte det blev fint med Ice på bryggan!



   


Ooops!



Medan jag var borta ett par dagar passade Whitney, Lovi´s och min nya häst, på att komma till oss!


 


Jenny som ägde Pim innan oss levererade även denna skönhet. Här ses hon med Whitney och Pim. Hon var såklart glad att få träffa Pim 


Lite bilder på Whitney


 


I hagen


 




 


Lovi och Whitney


   


Lite större att rida på än Pim. 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards