Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Carola Lindekrans - 1 maj 2012 22:32

Idag har jag varit på Rallylydnadstävling och Ice och jag fick vårt tredje kvalificerande resultat i nybörjarklass så nu kan hon lägga till RLD N bland alla sina fina utställningstitlar  


Det var strålande sol men inte speciellt varmt för det blåste en del. Vi fick 95 poäng och kammade hem 3:e platsen. Vi fick alla minuspoäng vid sista skylten  


Monika filmade och här är resultatet!






En glad jag på prispallen!


För övrigt har helgen bestått i mycket grejsande på tomten. Få upp det sista hundbajset från gräsmattan och rensa lite rabatter och sånt där skoj!


 



När jag hittade leksaker så slängde jag dom i baljan.....och Sonic plocka upp dom.  



 



Sonic med en leksak



   



Yoshi satt hellre i lä på altanen och höll koll på oss andra  



 



Försökte få till en bild på Faye också alldeles nykammad, men det är ju inte alltid så lätt. 



 


Men med lite godis gick det ganska bra


 



Söta Faye



     


Efter blev det race med Sonic på tomten.


Kattis meddelade idag att Frej sköter sig bra och växer och frodas  


Det finns bilder på honom på Kattis blogg 

       
   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards