Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Carola Lindekrans - 10 juli 2011 23:34

Sådär veckan innan semestern känns det som om man jobbar ännu lite mera. Veckan har också varit väldigt varm så hundarnas promenader känns som om dom gått på halvfart.

I torsdags tyckte i alla fall den inneboende collien Mac att det var alltför tråkigt här och rymde. Förmodligen hoppade han över staketet.

Polisen ringde till hans matte Emma och meddelade att han fanns på polisstationen i Norrtälje. Den rackarn hade gått en egen promenad bort till E18. Polisen undrade om han gått från Örebro, eftersom han är "skriven" där, men det var ju Mac å inte Lassie... fast dom e ju lite lika  


   

På fredan fick således Mac stå i hundgården när Emma gick till jobbet.

Det var lite delade meningar om huruvida han tänkte vara kvar och det blev ett samtal från polisen även denna dag. Klykan var inte nere ordentligt så han hade bara "dragit" lite i dörrn och kommit ut. En av anledningarna kan ha varit att Linda och Sonic åkt till Örebro för att kolla Fjorhäst-SM och han tyckte det var tråkigt med bara "gamlingarna" Yoshi och Märta! 

Nyttigt för Sonic att resa bort utan Yoshi och Märta.

Lite bilder blev det på grabben.


 


En funderande Sonic!


 

Å en ganska trött en......


 

Hallå! Min pinne!


 


 



 

Bra å dricka när det är varmt


 

Sonic var MYCKET intresserad av kaninhoppningen. Det var också nåt SM eller nåt!


Jätteroligt också att jag fått lite bilder och hälsningar från några av Ice valpar  



Här ser vi lilla Nova (Deep Space Nine) tillsammans med Nadja som hon bor med (jo Lena, jag fick ur bilderna ur mobilen, jag börjar bli lite Hi-Tech nu   )


 

Här tror jag minsann husse är med på bilden också.


En liten hälsning från Norge har jag fått också!


 

En tupplur i soffan!


 

Lucky (Enterprise)


 

I smultronen!


 

Lucky bor med kompisen Zara


Tack snälla ni för bilderna!


Ovido - Quiz & Flashcards