Alla inlägg den 7 april 2011

Av Carola Lindekrans - 7 april 2011 16:33

Ja här går man i väntans tider   Dygn 56 för Ice, bara en vecka kvar, om hon ens går hela veckan. Hon går under namnet "paddan" här av resten av familjen, men jag tycker inte att det är rättvist, för hon är mycket pigg och alert, men väldigt rund om magen. Hon travar på ute, men med en speciell stil vill jag lova och andningen är lite ansträngd emellanåt, särskilt efter att hon varit  just ute. Hon tycker också det är ok att skälla lite på allt och alla och om hon hör något ute kan hon ligga på rygg och gläfsa.  


Här går vi också i väntans tider på något annat. Nämligen en liten Pon-pojke som ska köpas från Tyskland. Igår fyllde han 6 veckor och så fort han har åldern inne och alla papper från jordbruksverket är klara ska han komma hit.

Jag har haft kontakt med uppfödaren sedan i januari och det känns jätteroligt nu att det närmar sig. Kul med en till liten kille på "gårn", så Yoshi får en lillebror  

Här kommer ett par bilder på raringen. Kenneln han kommer ifrån heter Pon von Nora´s Nizina och i stamtavlan heter han Bolero.





 


 

I mina ögon hur söt som helst.......... 



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards