Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Carola Lindekrans - 27 januari 2011 20:14

Hu! Kom precis in från en liten promenad och det var verkligen inte särskilt skönt. Blåste lite och var kallt. Använde min tjusiga pannlampa som jag köpte åt mig själv i julklapp.

Ice har varit lite knepig i magen ett par dar, men är nu helt ok. Här har nämligen det fjäskats med hemkokt vätskeersättning, kokt ris och fisk   Lite extra gull har det blivit och nu tror jag bestämt att de sista överviktshekton Ice hade försvann. Från början var det verkligen kilon och jag fattar inte riktigt hur hon kunde gå upp så jättemycket, men som sagt, nu är hon rätt lagom!

Ser fram mot helgen! Vädret ska bli kanon och det blir nog lite träning. Och så får vi en ny liten hyregäst i stallet efter Gulle, som flyttade strax för jul. Lilla Lilja som stod här ett tag medan vi väntade på Fandango. Då hon gästade senast gick hon i en hage som vi inte använder just nu, och som stängslades med extra tråd, så nu måste jag sätta en extra tråd i vintehagen så hon inte rymmer. Hon är bara en tvärhand hög  (shettis)  .

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards