Alla inlägg under september 2010

Av Carola Lindekrans - 4 september 2010 20:15

I torsdags hängde jag med och kollade in tjejerna (Linda & Lovi) när dom var på rallylydnadskurs! Dom var duktiga minsann. Yoshi var hetsig som vanligt medan Cindy är lite mer försiktig av sig. Hon är inte heller så godisfixerad och bestämmer sig då och då för att inte vilja ha godis (har väl aldrig hänt en pon?). Då måste Lovi verkligen anstränga sig för att vara rolig, så Cindy hänger på!

Jag fick prova banan som var uppsatt, med Yoshi och det var kul!

Här kommer lite bilder!

Linda och Yoshi


 


Yoshi vid en av skyltarna!


    


Funkar det att hoppa över skyltarna? Japp!


  


Lovi och Cindy


          


Å så jag och Yoshi


    

Av Carola Lindekrans - 1 september 2010 22:09

Cindy har lite oflyt just nu. Hon har fått en inflamation i klofästet på en baktass och fick åka till veterinären idag igen   .

Hon har haltat lite ett par dar och jag har försökt se vad som kan ha orsakat det, men jag har inte sett något. Klon ser lite kortare ut men inte speciellt mycket, men det är ändå troligt att hon slagit i den. Uppenbarligen har det stört i alla fall så nu har det blivit en inflammation.

Ett jätte(fult)gulligt blått bandage till imorgon fick det bli. Vi får se om hon kan gå på rallylydnadskurs imorrn.


  


Bandaget matchar Lovis tröja  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards