Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Carola Lindekrans - 18 maj 2010 22:11

Var och tränade idag. Monika gav oss individuella övningar efter att vi gjort den obligatoriska platsliggningen. Bubblan klarade den galant idag och låg också kvar tills jag sa att hon fick sitta då jag kom tillbaks!

Jag fick slipa lite på positioner. Särskilt i helt om halt, höger om halt. Det gick bra. Tränade lite på hoppet, både ettans och tvåans.

Molnen tornade upp sig, för att slutligen släppa lite vatten på oss   .

Då gick vi in och fikade och hade teori.

Två mycket intresserade ponnar bänkade sig vid bordet först av alla

  

Jag vet inte om dom verkligen satt där för att lära?????? Dom hoppades nog mer på fika!

När jag kom hem från träningen gick Ice och jag en sväng och sen tog vi in hästarna. Hade lite korv kvar i fickan så vi tränade lite smågrejer vid stallet och sedan lite slalom på tomten. Hon mår bra och är pigg. Hm, dock är hon lite rund om magen, men vem är inte det   .





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards