Alla inlägg den 15 april 2010

Av Carola Lindekrans - 15 april 2010 20:57

Idag var det 3:e gången för Cindy och Lovi på agilitykurs och jag var där en stund och tog ett par kort.

Det är nog bra att lägga sig i så lite som möjligt tror jag   för bästa resultat.


Jag hade Bubblan med mig så vi gick en sväng först och sedan tränade vi lite. När jag kom ner till Lovi höll hon på att lära Cindy slalom.

  

  

Sen var det dags för långhoppet. Det var första gången hon såg det men hon förstod att hon inte skulle kliva på hindret i alla fall.

Först en bit....

     

Sen en till.

  

Bra att dom verkar tycka att det är roligt, båda två. Nästa vecka ska jag gå med Cindy för då går nog Lovi med stor sannolikhet på kryckor, efter knäoperationen. Om det funkar får hon följa med och titta i alla fall. Risken finns då att Cindy inte lyssnar på mig.....

Tog lite bilder tidigare idag när jag gick en sväng runt åkern!

                        

Hur ska jag ta mig över här? Simma?

  

Nä, jag går på sidan!

  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards