Alla inlägg den 2 april 2010

Av Carola Lindekrans - 2 april 2010 17:00

Jag får lov att presentera en ung herre från Polen, Ponadto Fawor.

Jag och Kattis, som har Ynnizin´s Kennel har köpt honom tillsammans.

  


Fawor bor hos fodervärden Annika, vi är jätte glada att vi kommit i kontakt med Annika, hon är en mycket lovande matte till Fawor!!!


Mer om Fawor på min hemsida så småningom.


Förutom denna glada nyhet med Fawor, rullar allt på som vanligt. Bara några dagar kvar tills jag ultraljudar Ice, jag står inte ut med att inte veta säkert. 

Igår började Lovi och Cindy på en agilitykurs och det ska bli kul och se om dom tycker att det är roligt. Lovi ska operera om sitt skadade knä den 21 april så vi får se om jag kanske får gå på något kurstillfälle!

Bubblan och jag ska också gå kurs! Lydnad, fortsättning på den kurs vi gick i höstas. Start den 13 april.

Man skulle kunna tro att våren är på väg trots allt! 8 grader varmt och sol idag. Jag har varit nere i stallet och krattat stall(lera)plan. Dags att få bort gammalt hösilage och plast och skräp som gömts i snöhögarna. Snöhögarna har minskat drastiskt och hoppet om att det blir sommar igen har liksom tänts. Provade Pim´s nya regntäcke som vi köpte åt henne förra veckan!

Det passade bra!

  


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards