Alla inlägg den 2 november 2009

Av Carola Lindekrans - 2 november 2009 20:00

Kom hem igår efter en hundig helg i Jönköping. Jag hade ingen hund med mig, men det var mycket hund ändå, i form av snack!

Uppfödarmöte med mycket bra diskussioner och uppföljning av RAS. Vi kom i mål före utsatt tid och hade mycket trevligt med god mat och dryck senare på kvällen.

Väl hemma bytte jag om och drog till Jägahyddan för att träffa mina "träningskompisar". Vi körde en stund på plan och det märktes att Bubblan inte tränat så mycket på senaste tiden. Hon var sååå triggad och kunde allt, dvs sitt, ligg, stå, hopp och mycket mer på löpande band, utan att bli kommenderad Glad Efter en stund lugnade hon ner sig så vi kunde träna lite mer seriöst.

Sen gick vi in och fikade, ett mycket viktigt momentSkrattande och där gick vi igenom tävlingen i Tierp och kommande träning och tävling! Skoj! Roligt att ha en plan! Tack till Monica som stöttar oss 4!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards